Tema: Re: Automobilinio DVR irasas kaip irodymas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-12-01 10:35:20
>Nors šiaip vargu ar tau kas leistų pasirinkti. O įsivaizduok toks Paulikas
>girtas v drebezgi kala tau į šikną ir tavo DVRo tos naudos kaip iš ožio
>pieno.

Primink - man atrodo Pauliko atveju irasho nebuvo? Kaip cia gaunas? Ar jis
pazistamu policijoj neturejo? Mano darbuotoja i technine avarija pateko -
susidure ne su komisaru - vienu laipteliu zemiau. Tai zinok jo niekas irgi
nepazinojo, nors net liudininku nebuvo. Ispirdolini kaip muse ish barsciu ir
dar komisaras vairuotojos asmeniskai atsiprase. O kad koks policininkas
teisme gali kazka pareguliuot ir kad tai sistema - gal tu i kokius rinkimus
eidamas ant backos pamojuok. Elektoratui patiks.