Tema: Re: Automobilinio DVR irasas kaip irodymas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-25 16:43:27
Liudininkai uztat persigalvoja. Ash kartais hujeju nuo situaciju. Pries pora
savaiciu teko stebeti proceso, kuris kazkur puse metu tesesi baigiamaji
posedi. Ivykio (ne TP) esme. Viskas vyksta rajone. Del visiems zinomo (nes
jis krutas - turi firma ir kokiu penkiu metu senumo audi, bei bare leidzia
sau gert degtine)  raspizdiajaus kaltes, zuvo du zmones. Tarp ju jaunas
bachuras, kuris pries tai dar ne diena ir ne savaite juodai prasikankino
ligoninej, kur su juo pastoviai buvo motina ir brolis. Jie - vieni ish
pagrindiniu liudininku. Ju parodymai - pizdiec itariamajam. Ir paskutinaim
posedyje kaltinamojo advokatas taip kukliai - Noreciau uzduot dar pora
klausimu liudininkams ir viskas. Nu teisejas ne zveris - varyk. Ir pasirodo
liudininkai jau truputi pamirso - gal ir taip buvo, gal ne taip, gal
susijaudine ne taip pasake, gal ne taip suprato ir ishvis turbut buvo taip,
kaip sako kaltinamasis. Teisme man tenka dazniau buti nei tyrame ore ar
nahuj pasiustam. Bet tokio teisejo ir prokuroro veidu dueto man nekarto
neteko matyt. Pradzioj truputi pasimete, net pertrauka padare penkiu
minuciu. Bet po jos lygtai viskas normalei - uzdave pora klausimu, po kuriu
liudininkiai net mygt nesugebejo. Sprendimo dar nera, bet tikiuos viskas
gerai bus. Nu ir ka daryt su tokiais, a?

"Cube"  wrote in message news:icls0n$lji$1@trimpas.omnitel.net...

On 2010.11.25 16:20, kurmis wrote:
> O nebutu ten kokiu nors kabliuku kad atseit suintresuotas amuo pateikia
> irodymus, gal ten as pvz ta irasa sufabrikavau, videomontazo pagalba
> sviesofora zaliai nuspalvinau arba surezisaves ivyki viska nufilmavau
> sekancia diena ir po ivykio ir tik tada atidaviau policijai?

Liudininkas dar lengviau gali pasakyti, kad buvo zalia, nors buvo
raudona, ne nieko montuoti nereikia :) Taip kad sitas irodymas butu
lygiai toks pat, kaip ir kiti.