Tema: Re: Notaro palaiminto sandorio likimas
Autorius: Salas
Data: 2010-11-08 14:30:58
As cia ne apie konkreciai si atveji, o apskritai.
Kaskada pries metus buvau rades parduodama gera buta uz gera kaina, bet buvo
vienas "niuansas". Pardaveja ji norejo parduot  per 2 dienas. jau buvo
pasiruosusi visas pazymas pardavimui, i klausima kodel taip skubiai ir kodel
negali palaukti bent savaites , atsake - del asmeniniu priezasciu.
Naturaliai kilo itarimas, kad gali buti kaskas "nesvaraus", ir pasidomejus
pas juristus, del restitucijos, gavau atsakyma, kad galiu likti prie
suskilusios geldos, tad nerizikavau.
Taigi jei butu kaskokie dokumentu klastojimai is pardavejo puses, tai vis
tik galutiniame variante nukentetu pirkejas, o ne notaras ?