Tema: Re: Notaro palaiminto sandorio likimas
Autorius: netas
Data: 2010-11-05 21:58:03
Žiūrint kokio punktelio trūksta, bet spėju kad problema gali būt skirtingose
teisinėse sistemose. T.y. jei "už jūrų marių" yra tarkim JAV, Anglija ir
pan., tai pas juos pakanka nuėjus pas žemiausio laipsnio juristą surašyt
priesaiką kad tu, pvz., tikrai gyveni Balbierišky arba radai tą storą
piniginę  vidury gatvės, ir toks popieriukas normaliai galios kol niekas
neįrodys kitaip (bet jei įrodys, kad melavai, būsi skaudžiai nubaustas,
užtat užjūriuose žmonės  pievų  nerašinėja).

Mes tuo tarpu įpratę kitaip. Niekas netiki, kai pasakai, kur gyveni. Turi
pristatyt pažymą iš namų valdybos ir registrų centro ir t.t. su antspaudais
ir visais punktais t.t.

tai va, sakau  gal kuri notarė ant šitų niuansų ir užsikabino