Tema: Re: Notaro palaiminto sandorio likimas
Autorius: Salas
Data: 2010-11-08 13:53:52
Ar tikrai taikant restitucija visus nuostolius atlygina notaras?
As suprantu, kad jis turetu atlyginti, jei visi dokumentai buvo tvarkingi, o
jis kaskur apsilazino.
Bet pvz jei pardavejas suklastoja kokius dokumentus, notaras patvirtina, po
to taikoma restitucija, tai visi nuostoliai jau pirkejo problema ? (
teoriskai aisku turetu isieskoti pinigus is pardavejo, bet tas tu pinigu jau
netures ir nebus is ko isieskoti ).