Tema: Re: Klausimas del butu bendrijos
Autorius: servisas
Data: 2010-11-08 14:23:23
Dar vien linka radau:
http://www.bustorumai.lt/index.php?option=com_content&task=view&id=97&Itemid=38

Kad labai Taves neapkrauti, siulau pradeti skaityti nuo:

Teisėjų kolegija k o n s t a t u o j a :

IV. Kasacinio teismo argumentai ir išaiškinimai

Na ir sakinys toksai:

"Šiose Lietuvos Aukščiausiojo Teismo nutartyse pasisakyta dėl bendrijų
civilinės atsakomybės aspektų ir konstatuota, kad žalą, atsiradusią
bendrijos nariams įgyvendinant savo bendrojo naudojimo objektų disponavimo
teisę, turi atlyginti bendraturčiai, o ne bendrija."