Tema: Re: Klausimas del butu bendrijos
Autorius: servisas
Data: 2010-11-08 10:38:53
O bendrija kas yra? Nei tas vamzdis, nei namas nei niekas nera bendrijos
nuosavybe, mano nuomone bendrija yra tik namo valdymo institucija. Jei jau
reikalauja is turto dalininku atlyginti nuostolius, tai lai reikalauja is
visu butu:)
Cia tas pats, kaip buna, kad zmogus paduoda valstybe i teisma uz kazkokia
zala. Jis prezidenturos nepadavineja, turtas valstybes, jinai lai ir moka, o
prezidentura tik valdo.