Tema: Re: Teisinausi del Delfi komentaro :)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-04 11:47:11
Baus komentaru autoriu.

"Gintas"  wrote in message news:iatrsf$qd8$1@trimpas.omnitel.net...

Vistik, man nelabai aisku. Pvz moteriske naudoja internetui bute bevieli routeri. Pastaraji jai pajunge studentas is gretimos laiptines. Kadangi pajunge-aisku zino ir prisijungimo prie tinklo slaptazodi.  Eilinio alaus balio pas studenta metu-slaptazodis buvo paviesintas, tad kas nepatingejo is savo nesiojamo kompo jungtis-tas ir jungesi prie  kaimynes routerio. Kas ka norejo-ta ir rase i komentarus.  Tai ka dabar reiks bausti uz netinkamus komentarus? Moteriske, kuri nuosirdziai nenutuokia, kad ta slaptazodi zino, jai routeri pajunges zmogus?