Tema: Re: Teisinausi del Delfi komentaro :)
Autorius: Shlipsas
Data: 2010-11-02 16:25:10
kazkada zurnale skaiciau, kad esant shiuolaikiniams saugikliams, jei noresi
nusizudyt vonioje su kokiu nors tosteriu, atrodysi kvailai sededamas
patamsyje vonioje apsikabines tosteri :) Tipo saugikliai taip greit suveiks,
kad nespes uzhmusht. Tuom remdamasis ash pakomentavau ana atsitikima.

--
Shlipsas
865920307