Tema: Re: Teisinausi del Delfi komentaro :)
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-11-02 17:20:37
Tai čia dar niekis, mano vienas pažįstamas žmogus kuriam jau 60 metų
neturėjo nei vienos avarijos, ir jam į transporterio galą įvažiavo
užsižiopsojęs kitas pilietis. Tai mano pažįstamą jau 3 mėnesius tampo net
baudžiamą bylą iškėlė, nors sužalojimai tik lengvi, nors jam į galą
įvažiavo. Kas gali paneigti, kad tą bylą kurpią patys Gargždų policininkai.
IMHO nėra Lietuvoje teisybės.
O atvo atveju tu išsakei savo nuomonę už kurią tavęs tampyti negali. Žinai
po tokių rašliavų ir man tai labai panašu į savižudybę :)

"Shlipsas" <shlipsasMESTI@dtiltas.lt> wrote in message
> http://www.delfi.lt/news/daily/crime/article.php?id=20476390&com=1&s=2&no=40
>
> Komentatorius "Ara". Raskite del ko butu galima pradet ikitesmini tyrima
> del shmeizhto :)
>
> --
> Shlipsas
> 865920307