Tema: Re: Kažin, ar tai jau kvietimas susidoroti?
Autorius: sparcy
Data: 2010-10-22 16:43:19
visai kita reakcija butu jei butu parasyta:
"uzmusk p*d*rus"
"soko z*das per virvute ir nutruko pimpaliukas"
"sunaikink narkotiku pardaveju lizda - sudegink ta*ora"
ir panasiai ...
tada butu kurstymas, neapykanta .. o cia tik fotografas, o fotografas
nevisada gejus, todel ji must galima ir tai ner joks neapykantos kurstymas
"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message
tai ir man gali kliuti. reik greit begt parduot fotoaparata ir nusipirkt
marskinelius su uzrasu "as nefotografas". arba begt i policija pareiskimo
rasyt. nors... cia juk akcijos pavadinimas, kuo tai su grasinimais susije
tai nesuprantu. daugiau variantu dar reikia?