Tema: Re: Kažin, ar tai jau kvietimas susidoroti?
Autorius: Toxis
Data: 2010-10-21 22:05:04
imho ne, taip pat kaip shukis, tautieti, nepirk maximoje (arba imkit vaikai
pagaliuka ir (uzh)mushkite.. sys adminus), nera diskriminacija. jei kada
tave sumush, tada gal kaip nors galetum pritempt, kad nubaustu ir temos
autoriu, bet labai, labai abejotina, ji gina kalbos laisves istatymai. bijau
pameluot, bet man rods neapykantos kurstymas gali but tik rasines,
religines, lytines ar seksualines orientacijos atveju (bet shitas, kaip
parode seimas neveikia, nes bet kada gali pasakyt, kad ash prieshinausi
pareigunams (kad ir uzh greichio virshyjima) gindamas tradicines sheimos
vertybes, o kaip zhinia, kadangi visi keliushnikai greichiausiai yra pedikai
.... :)

taigi lieka bazhnychia ir rase, jei ikursi fotografu bazhnychia, kol
fotoaparatas tau neishaugs ish ivairiu angu, lieka religija, o chia galiu
padet bent su liturgija, mitologija ir dogmomis), galima bus bandyt pakisht
po shituo:)