Tema: Re: Policijos fotosesija kieme
Autorius: VNO
Data: 2010-10-21 12:11:47
bukumo virsune :D

as teigiu, kad varant i tuneli stengiuosi nevirsyti greicio.
t.y. me taip kaip tu  - "statysiu ir mokesiu".
Virsyjau netyciom.
O vat pastatyti netyciom ant zoles nesigauna - tai is anksto apgalvotas veiksmas.

del tavo priziurimos zoles - TAI NE TAVO ZOLE (tikrai bukas gal esi?), o tai kad tu ja priziuri - nu tai gamta tau pasakys aciu.

tavo noras sulyginti greicio virsijima u parkavimo ant zoles ne i tema.

VNO