Tema: Re: Terminuotos sutarties pabaiga
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-07 10:14:23
patarimas ateiciai pries atsileidziant is darbo sudarykite darbo sutarti su nauju darbdaviu. Tai turetu buti normali praktika, juolab, kad darbo sutartyje yra standartiskai numatytos dvi datos: sutarties sudarymo data ir data nuo kada darbuotojas pradeda dirbti. Ir pagal visas oficialias tvarkas darbo sutarties sudarymo data turetu buti ankstesne nei darbo pradzios data.

T:)