Tema: Re: Terminuotos sutarties pabaiga
Autorius: DRX
Data: 2010-10-07 08:39:49
patinka man tas naujas idarbinimo budas.
esu idarbintas terminuotai iki gruodzio 31.
(rizikuoti iki paskutines dienos kada bosas teiksis pareiksti pageidavima
kad likciau?)
logiskai mastant tokiai datai as kito darbo nesusirasiu,
tolesne logine seka, ieskau darbo kad iseit anksciau,
tai gaunasi kad ieskau kito darbo,
aisku motyvacija sitam darbe krenta nes eisiu i kita,
krenta motyvacija, krenta rezultatai ir to pasekoje alga,
tai as esu stipriai motyvuotas rasti nauja darba ir kuo greiciau.

tokios vat tokeles.

"Skersinis" <egisp@hotmail.com> parašė naujienų
pranešime:i8imp2$opn$1@trimpas.omnitel.net...