Tema: Re: Terminuotos sutarties pabaiga
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-07 09:31:53
Na siai jei jau buti tiksliems dk draudzia priimti i darba pagal terminuota sutarti kai darbo pobudis yra nuolatinis. Todel terminas turetu buti risamas su tam tikra uzduotim, projektu, darbuotojo pavadavimu ir pan.
Kitas dalykas, jei terminuota darbo sutartis nenutraukiama tai ji automatiskai pratesiama ir tampa neterminuota. Visos snekos kas pirmas turi ateiti ir paklausti tera pilstymas is tuscio i kiaura. As sakyciau kam aktualu tas ir turetu paklausti, o kaip bus toliau? Pilnai gali buti, kad darbdavys isvis uzmirso apie termino artejima :) Neuzmiskite, kad darbo santykiai yra dvi sandorio puses, viena kuri nori pirkti kita kuri nori parduoti, todel sneketis turi abu, o kuris pirmas prades nera jau taip labai svarbu (cia kaip ir turguje) :)

T:)