Tema: Re: Interneto tiekimo salygos?
Autorius: System
Data: 2010-10-02 20:25:25
Pats moku 17 litu, gaunu pastovia interno slanga su 10MB/s lietuvoje, gal
labai reti trugdziai atsiranda, kuriuos pripazista ir pats tiekejas ir
veliau bando istaisyti, tai vyksta taip pat bendrabutyje. Visa problematiska
istorija nutiko ne man, tiesiog snekejau pirmu asmeniu, kad lengviau butu
isaiskinti viska. Mano nuomone tas asmuo tiesiog naudojasi ta padetim, jog
nera kitu interneto tiekeju, jis vienintelis kuris ale gali ta interneta
tiekti bendrabuciuose ir ant kokybes yra tiesiog dejes skersa. Siuo atveju
as mielai pasirasyciau sutarti ir mokeciau "baltai", kad tik galeciau kazka
turetu labiau uztikrinto, kitas dalykas, kad nematau ir nieko blogo kazkam
moketi "juodais" jei tik ta paslauga butu tinkamai suteikiama. Kadangi
matomai niekam neiseitu pasiskusti apie interneto kokybe siuo atveju, tai as
ir klausiu, kokiom institucijom galima perduoti toki asmeni ir jo veikla?