Tema: Re: Interneto tiekimo salygos?
Autorius: System
Data: 2010-10-02 12:13:15
Taip, tikrai man nei kiek nerupetu ar jis ta daro legaliai ar ne JEI teiktu
paslaugas saziningai, bet kai dabar pats akivaizdiai sika ant galvos,
susirenka pinigus, o paskui deda skersa ant tiekiamo interneto, tai norisi
arba pamokyti zmogu arba gauti tai uz ka sumoketa.

Beto, tai nera kazkoks studentelis, tai yra suauges zmogus, kuris turi ir
registraves imone, per kuria sita interneta ir tiekia.