Tema: Re: Interneto tiekimo salygos?
Autorius: System
Data: 2010-10-02 16:18:14
Tai jeigu akivaizdziai sedi prie kompo, rodo nesikraunanti puslapy ir
aiskina, kad cia yra internetas? Cia tipo viskas normalu? Tai tegu pasako,
kad uz tuos 15litu gausiu 30 procentu interneto. O jei jau ateina susirenka
po 15 litu is kiekvieno ir paskui naglu snukiu aiskina, kad su internetu
viskas gerai, cia jusu kompai sudas, tai jau sorry...