Tema: Re: Visiskas atsiskaitymas ?
Autorius: Darienas
Data: 2010-09-28 07:06:13
Sveiki,

Gal kas galetu parekomenduoti anstoli Kaune. Pabendravau su keleta ir likau
mazumele nesuprates. Vienas anstolis sake jokiu sumu neskaiciuos,
susikaiciuoji uzrasai ne mano reikalas.  Kita anstole viska pati
usiskaiciuos. Pirmas pasirode pernelyg arogantiskas, bet gal gerai
ismusinejantis pinigus, kita tokia svelni moteryte. Net nezinau kur tas
aukso vidurys. Tiesa minetas UAB turi 2 anstoliu arestus is sodros ir
mokesciu. Buvo pasiulymas kreiptis i ta pati anstoli ir prikabint dar viena
isieskojima. Musu pliusas, kad esam antros eiles isieskotojai, pries mus
esantys - trecios. Kaip manot kur geriau kreitis, pas anstole kuri jau turi
ieskini taj imonej ar pas visai kita. Gal kas gali ka parekomenduot, kad
butu atstovaujami mano interesai.

Aciu visiems