Tema: Re: Visiskas atsiskaitymas ?
Autorius: Darienas
Data: 2010-09-27 12:45:29
Priteisti ieskovei XXXX, is Atsakovo UAB , xxx.xx (priskaityta suma) darbo
uzmokescio, vidutini darbo uzmokesti po yy.yy  (priskaityta suma) uz
kiekviena uzdelsta atsiskaityti darbo diena nuo atleidimo is darbo dienos
2009 - 11- 10 iki visisko atsiskaitymo dienos ir 3.71 pasto islaidu.
Sprendima dalyje del vieno menesio vidutinio darbo uzmokescio xxx.xxx  lt
(priskaityta suma) priteisimo ieskovei is atsakovo vykdyti skubiai.