Tema: Re: Ištikimybė šeimoje - kas tai yra?
Autorius: pjezo
Data: 2010-09-24 12:20:43
uii... nyverskite manes patapti senu zydzeliu...
ir imti pasakoti apie teises prigimti ir teises bei morales santyki....
tsakant tai gali buti labai idomi (arba uzpti) diskusija apie teises, morales, etikos ir paprociu vienove ir skirtybes.....
pradedant normatyvistinem ponulio Hanso teorijom  tarkime....