Tema: Re: Eilinio piliecio teises
Autorius: priest
Data: 2010-09-22 13:41:47
Kuri situacijas iš fantastikos srities ir dar bandai jas "sujuridinti" :)).
Ką reiškia tavo pasakymas " nesant būtinam reikalingumui"?  Čia tu taip
nusprendei, kad dar nėra to būtinojo reikalingumo ar uošvienė iš vonios taip
šūktelėjo? Tada galiu tave informuoti, kad įstatymų numatyta tvarka tik
policininkas gali spręsti yra tas reikalingumas ar ne, jam šią prievolę
įpareigojo atlikti valstybė. Ir policininkas, spręsdamas apie "yra ar nėra
būtinasis reikalingumas", visada rizikuoja, nes nukentėjęs pilietis visada
gali paduoti jį į teismą ir laimėti. Todėl policininkas, be jokios
AKIVAIZDŽIOS priežasties nepuls laužti tavo durų ar tavo rankų.

priest

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
Aš neklausiu kas patartina, klausiu kas teisėta. Tarkim konkreti situacija -
policininkas bando patekti pas mane į butą be orderio nesant būtinam
reikalingumui, aš jam neleidžiu. Jis veržiasi jėga, aš pasipriešinu, jis
pasipriešina mano pasipriešinimui, aš pasipriešinu dar stipriau, galiausiai
viskas baigiasi policininko vidutinišku sugadinimu. Tarkim teismas
nuspręstų, kad policininkas veržėsi į butą neteisėtai, ar mano veiksmai būtų
pripažinti teisėtais ar ne?

--
Doc