Tema: Re: Eilinio piliecio teises
Autorius: Raulis
Data: 2010-09-22 08:12:06
Teoriškai gali būti atvejų, kai gintis fizinėmis priemonėmis - teisėta,
pvz. akivaizdžiai sutrikęs uniformuotas policininkas užeina į barą,
išsitraukia ginklą ir pradeda šaudyti aplinkui. Tačiau ne tokiais
akivaizdžiais atvejais patartina gintis teisinėmis priemonėmis, t.y.
skųstis dėl policijos veiksmų.