Tema: Re: Eilinio piliecio teises
Autorius: Doc
Data: 2010-09-22 11:23:11
Aš neklausiu kas patartina, klausiu kas teisėta. Tarkim konkreti situacija - policininkas bando patekti pas mane į butą be orderio nesant būtinam reikalingumui, aš jam neleidžiu. Jis veržiasi jėga, aš pasipriešinu, jis pasipriešina mano pasipriešinimui, aš pasipriešinu dar stipriau, galiausiai viskas baigiasi policininko vidutinišku sugadinimu. Tarkim teismas nuspręstų, kad policininkas veržėsi į butą neteisėtai, ar mano veiksmai būtų pripažinti teisėtais ar ne?

--
Doc