Tema: Re: Eilinio piliecio teises
Autorius: Evaldas
Data: 2010-09-22 11:36:05
"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:i7cedf$kr$1@trimpas.omnitel.net...
Aš neklausiu kas patartina, klausiu kas teisėta. Tarkim konkreti situacija - policininkas bando patekti pas mane į butą be orderio nesant būtinam reikalingumui, aš jam neleidžiu. Jis veržiasi jėga, aš pasipriešinu, jis pasipriešina mano pasipriešinimui, aš pasipriešinu dar stipriau, galiausiai viskas baigiasi policininko vidutinišku sugadinimu. Tarkim teismas nuspręstų, kad policininkas veržėsi į butą neteisėtai, ar mano veiksmai būtų pripažinti teisėtais ar ne?

Jei teismas pripažintų, kad policininko veiksmai buvo neteisėti ir tyčiniai t.y. poilicininkas veikė turėdamas asmeninių ar kitų nesusijusių su jo pareigomis tikslų tada IMHO tavo veiksmai būtų pripažinti teisėtais.
Jei policininkas suklydo, ar buvo suklaidintas tada nežinau. Manau turėtum būti baudžiamas už pasipriešinimą pareigūnui.