Tema: Re: kaip iseiti is darbo?
Autorius: Laura
Data: 2009-02-17 21:28:32
Ne patarime čia esmė. Jei žmogus nusprendė nebedirbti - nėra jokių priemonių priversti jį dirbti. Net jeigu priversi ateiti į darbą - kas iš to, jei ten sėdės ir durnių volios?
Tai klausimas, kas iš to, kad įrašai į kolektyvinę sutartį punktą, kad darbuotojas privalo įspėti išeinant iš darbo prieš 3 mėn.? Nu nebent čia toks būdas pasibelsti į sąžinę šiek tiek, bet realios naudos tai nėra. O pasirašant kolektyvinę sutartį, juk tenka duoti kažkiek lengvatų darbuotojams.
Moralas - nereikia pasirašinėt kolektyvinių sutarčių :)