Tema: Re: kaip iseiti is darbo?
Autorius: Renookas
Data: 2009-02-17 17:25:21
Kaip sakant jei visi aplink durniai tai reiktu i save pasiziureti:)

Neisizeisk, cia tik liaudies kalba issireiskiau. nelaikau taves tokia, nes
pakankamai teisingu minciu tavo paskaitau. Tiesiog tavo tas atsakymas tikrai
nuskambejo kaip atsakymas i pateikta klausima. O siaip ziaurus tokie
darbuotojai kai nusprendzia iseiti is darbo ir net nepasirodo darbe... teko
susidurti. net prasymo neatejo parasyti.