Tema: Re: Nuskriaude MAXIMOJ
Autorius: aviliux
Data: 2009-02-11 09:12:41
    tai reikejo ir padaryt experimenta karta gyvenime - prasieit pro keleta maximu. Ant bajerio, statistikai ir aptarimui cia. Butu objektyvesni duomenys nei dabar. Nes juk istikruju galejo tau taip sutapti o pardavejos nemeluot. Ir nepatikrinai, o susidomejima sukelei, bet jis tuscias nes truksta faktu. Pilnai gali but kad tos kavos, toje konkrecioje pardoj, ta kaina, tomis dienomis isskiria pvz 5vnt per diena arba dar maziau - juk ju tikslas gi ne kad TU kava nusipirktum, bet kad ateitu kuo daugiau zmoniu ir nusipirktu visko KITKO kuo daugiau.
    o butum rades ta fakin kava kitur tai nebutu ir sios zinutes apskritai.