Tema: Re: Nuskriaude MAXIMOJ
Autorius: -o-o-
Data: 2009-02-10 14:54:10
skriaudzia skriaudzia maxima - buvo neva kavos su nuolaida, ateinu - ner. Nu
ner tai ner. Ateinu kita diena - vel ner. Ir trecia ir ketvirta ir penkta -
ner. Sakau duokit kavos, kad ir uz normalia kaina, namuose baigiasi. Sako
neturim viska is pat ryto isperka (atejau i parde 11:30) - ateikit rytoj is
pat ryto. Ok ateinu is pat ryto, dar uzdaryta, tik atidare - ateinu, sakiau
jau verkt pradesiu, kavos ner nx, stovi geltona akcijine kaina, o lentynos
tuscios. Sakau bliat kas cia nx vyksta, duokit kavos, ir gana pist prota, o
pardavejos ar sales darbuotojos man ir sako, kad akcijines kavos nebeliko,
sako siandien akcija baigiasi, tai rytoj jau bus neakcijines arba eikit i
kita parduotuve. Joptararai, tai sakau kur logika - akcijine neva parduoda,
bet jos nera, uz normalia kaina irgi nera nes tuo metu akcija vyksta. Ok,
ateinu ir ant rytojaus -  ir akurat pilnos lentynos kavos kokios tik norit,
tik aisku jau be nuolaidos, tai blexa, ka, is ryto ten jos priveze?
Pizdukai, neraliuoti. tas pats speju ir su kitais ju "akcijiniais"
produktais.