Tema: Re: del fotonuotraukos viesinimo
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-02-06 21:53:47
14 straipsnis. Privataus gyvenimo apsauga
1. Rengiant ir platinant viešąją informaciją, privaloma užtikrinti
žmogaus teisę į privataus pobūdžio informacijos apsaugą.
2. Informaciją apie privatų gyvenimą galima skelbti, išskyrus šio
straipsnio 3 dalyje nurodytus atvejus, tik jei tas žmogus sutinka.

*3. Informacija apie privatų gyvenimą gali būti skelbiama be žmogaus
sutikimo tais atvejais, kai ji padeda atskleisti įstatymų pažeidimus ar
nusikalstamas veikas, taip pat kai informacija yra pateikiama viešai
nagrinėjant bylą. Be to, informacija apie viešojo asmens privatų
gyvenimą gali būti skelbiama be jo sutikimo, jeigu ši informacija
atskleidžia visuomeninę reikšmę turinčias privataus šio asmens gyvenimo
aplinkybes ar asmenines savybes.
*