Tema: Re: del fotonuotraukos viesinimo
Autorius: Johnas
Data: 2009-02-06 15:00:41
Draudžiama naudoti tavo atvaizdą kokiame nors nesusijusiame reportaže. Be to tada, kai nuotraukos pagrindinis objektas esi tu.
Galbūt pastebėjai - kai per TV koks nors reportažas apie statistiką, piliečius, ir panašią temą, tai rodoma filmuota medžiaga apie gatvėje pamatytų žmonių kojas.:) T.y., kad nesusieti su kieno nors veidu.

(Įsivaizduok, reportažas apie padidėjusį šalyje sergamumą hemorojumi, o tuo metu ekrane tu žingsniuoji).