Tema: Re: sutartis ir jos vianasaliskas pakeitimas ..
Autorius: Johnas
Data: 2009-02-06 16:48:26
sutartyje turi būti viskas.

copy-paste mums į sceną visas tavo turimos sutarties sąlygas, ir pasiknaisiosim laisvalaiku. Kaip rašiau ką tik kitoje žinutėje, greičiausiai yra punktas apie sąlygų pakeitimus. Ir jei tu sutikai, kad apie naujas kainas tave informuotų atspausdinus mažą skelbimą "Valstietyje", tai gali nebent tik ginčyti patį tokios sąlygos galiojimą, o jau tik tada - naujų kainų užkėlimą.

Lygiai taip pat apie kitų esminių sutarties sąlygų pakeitimo. Nesu tikras, ar CK imperatyviai liepia vienai šaliai gauti rašalinį kitos šalies parašą ant lapo, kuriame jūs aptarėt naujas tokias sąlygas.