Tema: Re: sutartis ir jos vianasaliskas pakeitimas ..
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-06 14:48:30
Tu vykdai savo sutarti - ji nepasikeite. Beje, del vienasaliu esminiu salygu
pakeitimo (sunku paslaugos kaina prilenkti prie nesvarbios), tai net
nereikia jokio skaitymo - nutraukineji bendrais CK pagrindais. Beje - cia
palydovine ? Reiks ir man paziuret kas ten dedas. Nes pas mane tiesioginis
debetas, tai nepastebejau net.