Tema: Re: del prekybos sutarties
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-05 17:33:26
> Komisijos Reglamentas Nr. 2790/1999
> (http://www.konkuren.lt/teise/EB_konkurencijos_taisykles.pdf)
> Komisijos pranešimas 2000/C 291/01

Nekenciu tokio destymo... Bet kiek isikirtau (EB) Nr. 2790/1999 del
vertikaliu susitarimu savo ketvirtu staripsniu kaip ir leidzia zmogui
uzsiimti tuo, kuo jis nori.

> LVAT nutartį byloje P5 – 82/2004 2004-06-03 ir A6 –451/2002 2002-05-16

Pirma nutarti zinau, bet ten biski ne tai - kiek supratau ten tiekejas
nevykde savo isipareigojimu, bet bano trupint batona ant distributoriu
tinklo. Antroj daug raidziu.

> daugiau info:
> http://ec.europa.eu/competition/antitrust/legislation/vertical.html

Dar daugiau raidziu....

Todel ziuriu ukiskai. CK tokius susitarimus leidzia, kiek tai neribojs kiti
teises aktai. Jei CK leidzia apriboti distribuciojos regiona, logiska butu
manyti, kad kituose istatymuose tai nera besalygiskai uzdrausta. CK gi
neparasyta, kad galima mane nusaut be reikalo, bet tik tiek, kiek tai
neriboja kiti istatymai.

Antras ukiskas poziuris. Mes stumiam viena produkta, turim teise ant
pabaltjo. Sutartis su top 4 audito imoniu grupe. Ten daug teksto, bet koks
puslapis ir apie distribucija. Ir ash duodu kelnes prisikt, kad jei
parduosim nors viena paslaugos komplekta i baltarusija, teismuose neturiu
jokiu sansu.

Trecias ukiskas poziuris. Galiu prekes tiekejui Londone pasakyti fuck-off,
stumsim preke kur tik panoresim. Tiekejas pasakys fuck-off man, po to mes
ilgai bylinesimes, bet net jei ash ir laimesiu, speju, kad tai bus Piro
pergale.