Tema: Re: del prekybos sutarties
Autorius: marius
Data: 2009-02-05 13:44:30
cemento aisku nelabai pamatuosi, bet pvz. po 10 zoliapjoviu tos pacios
rusies niekas sau i namus tikrai neperka.
Aisku, tokia prekyba nera labai lengva sukontroliuoti. Bet ir nera labai
sunku.
Esme ta, kad pvz. tam tikro regiono atstovas uzsidejes minimalia suma ant
parduodamos prekes  ja parduoda kito
regiono kokiam nors turgaus prekeiviui ir tas susika to miesto firmines
parduotuves reikalus. Niekas is to realiai normaliai
neuzdirba, tik bereikalingi pykciai kyla del kainu karo ir viskas.