Tema: Re: Prenumerata SMS zinute
Autorius: ejs
Data: 2010-08-19 13:40:12
2010.08.18 23:02, Gintas rašė:
>  VARTOTOJU PATOGUMUI! Kurio norint atsisakyt, reikia
> nusiusti dar viena zinute, kuri apmokestinta irgi padidintu tarifu
> :)))))) O smagiausia, kad ir nusiuntus ta zinute-prenumerata vistiek
> eina  ir pinigai nuskaiciuojami.

kiba ant estų pataikei?
Tie linkę tokioms .... veikloms ant BK ribų ;)

> Kadangi kaip pats sakei, vienas
> teikia paslauga, o kitas pinigus nuraso, tai kuri kabint uz kiausiu?
> Ar ta, kuris savo plauta ranka kisa man i kisene, ar ta, kuris
> parduoda paslauga, kurios uzsimanes negali atsisakyt?

Aš kabinčiau tą, kuris pateikia sąskaitą. Kiek ten duodama - mėnuo laiko
aiškintis? Jei ANIE nenori kalbėtis - susivynioji meškeres. Bandys
prirašyti SMS'us - tu jų negauni ir taškas.
Paprasta ir pigu.

> O jeigu ir
> pavyksta-tai ne is pirmo karto ir NE DYKAI :)))))))) Isivaizduok
> norfos parduotuve, kurioje nusipirkes pieno, AUTOMATISKAI esi
> itraukiamas i privalanciu pirkti piena sarasa ir tas pienas tau yra
> tau nesamas.

jei pristatymas nemokamas - gal ir susigundyčiau ;)

--
  ejs