Tema: Re: Prenumerata SMS zinute
Autorius: ejs
Data: 2010-08-18 15:43:07
2010.08.18 15:34, Gintas rašė:
> bandau isivaizduoti: As su tamsta sudarome sutarti, kad siandien uz
> konkrecia paslauga susimokejes Petras, privales ir toliau,
> neterminautai,  moket man, nes jam tai patinka. Tu, aisku patiki
> manimi, kad Petrui malonu moket man iki gyvenimo pabaigos, tad JO NET
> NEKLAUSES, imi nuskaiciuot nuo JO saskaitos tavo su manimi sutarta
> suma?

Šiek tiek kitaip.
Mes sudarom sutartį kad tu pardavinėsi savo paslaugą naudodamasis mano
ryšio kanalu. Paslauga pradedama naudotis nusiuntus atitinkamo turinio
pranešimą nurodytu adresu. Paslaugos atsisakoma nusiuntus nurodyto
turinio pranešimą nurodytu adresu. Pinigus iš vartotojų renku aš, tau
apmoku pagal pateiktas sąskaitas. Tu privalai man pateikti paslaugas
naudojančių vartotojų sąrašus atitinkamai laikotarpiais.

> Tiek to-matau, kad niekas nezino ir tokios sutarties nera mates, kaip
> du subjektai sutaria nuskaiciuot nuo trecio. Ir neterminuotai :)

Yra galutinio vartotojo sutikimas gauti paslaugą. Kad jis neperskaitė
paslaugos sąlygų - tau tik geriau.
--
ejs