Tema: Re: Prenumerata SMS zinute
Autorius: Gintas
Data: 2010-08-18 15:34:56
bandau isivaizduoti: As su tamsta sudarome sutarti, kad siandien uz konkrecia paslauga susimokejes Petras, privales ir toliau, neterminautai,  moket man, nes jam tai patinka. Tu, aisku patiki manimi, kad Petrui malonu moket man iki gyvenimo pabaigos, tad JO NET NEKLAUSES, imi nuskaiciuot nuo JO saskaitos tavo su manimi sutarta suma?

Tiek to-matau, kad niekas nezino ir tokios sutarties nera mates, kaip du subjektai sutaria nuskaiciuot nuo trecio. Ir neterminuotai :)