Tema: Re: Prenumerata SMS zinute
Autorius: Gintas
Data: 2010-08-18 23:02:06
daugelyje tinkalapiu-nusiuntes zinute, gauni paslauga, kuris kaina iskaiciuota i SMS pasiuntimo kaina. Pvz savaites horoskopa. Taciau tinklapyje parasyta: vartotoju patogumui, po pirmos SMS ijungiama prenumerata. VARTOTOJU PATOGUMUI! Kurio norint atsisakyt, reikia nusiusti dar viena zinute, kuri apmokestinta irgi padidintu tarifu :)))))) O smagiausia, kad ir nusiuntus ta zinute-prenumerata vistiek eina  ir pinigai nuskaiciuojami. Kadangi kaip pats sakei, vienas teikia paslauga, o kitas pinigus nuraso, tai kuri kabint uz kiausiu? Ar ta, kuris savo plauta ranka kisa man i kisene, ar ta, kuris parduoda paslauga, kurios uzsimanes negali atsisakyt? O jeigu ir pavyksta-tai ne is pirmo karto ir NE DYKAI :)))))))) Isivaizduok norfos parduotuve, kurioje nusipirkes pieno, AUTOMATISKAI esi itraukiamas i privalanciu pirkti piena sarasa ir tas pienas tau yra tau nesamas. Nori atsisakyt? Sumokek, gal ir isbrauksim, mat galimi visokie nesklandumai (vienas piena duoda, o kitas pinigus ima, taves neklausdams )     :)))))