Tema: Re: Del darbo
Autorius: Renookas
Data: 2010-08-02 09:16:26
esme tokia, jei tai imone kuriai pasidare striuka su pinigais tai spresk
pats ka daryti: ar i gatve dabar ar sutikti su atlyginimo mazinimu.
teisiskai gali issipisineti, bet jei daugiau tokiu bus, subankrutuosit ir
baigsis visi sissipisnejimai. dar padirbsit kelis menesius be algos isvis uz
dyka :)
Jei tai tik darbdavio issipisnejimas, ir nesusije su bloga finansine
padetimi tai aisku cia jau reiktu kitaip i viska pasiziureti.. tada eiti i
konflikta yra prasme..