Tema: Re: Korespondencija
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2010-07-29 12:59:02
Auris wrote:
> I nupirkto buto pasto dezute keliauja kruvos korespondencijos adresuotos ne
> man, nes buvo (yra?) uzregistruotos kelios UAB.
>
> Klausimai:
>
> 1. Ar galiu korespondencija persiusti i siuksliu deze (buvusiam savininkui
> irgi to spam'o nereikia)? Ar kazkokie istatymai mane ipareigoja iteikti tam
> kam priklauso ar grazinti atgal siuntejui?

Jei sieloj šventė, tai gali daryti ką nori, nors ir nepatinkančio
kaimyno mašiną į metalo laužą priduoti ;-) Bet jei nebujojant, tai ta
korespondencija nėra tavo nuosavybė, turėtum grąžinti paštui, tie
grąžins siuntėjui. Arba pačiam retkarčiais perduoti gavėjui, antras
būdas gali būti efektyvesnis, nes primins gavėjui, jog jo laiškai mėtosi
pas pašalinius žmones.

> 2. Naivus klausimas, bet ar yra koks budas su tuo kovoti su tokiu spam'u?

Sunkiai, paštas gauna ir įmeta, kokio tais nuolatinio peradresavimo LP
lyg ir nėra. Reiktų susisiekti su tais UAB savininkais ir jų prašyti,
jog pasikeistų adresus visur.