Tema: Re: Korespondencija
Autorius: bullka
Data: 2010-07-29 11:14:27
Paštas gi atsakingas įmesti į pašto dėžutę adresu Xxxxxx g. YY-ZZ. Tą jie ir
padaro. Ir kokiu pagrindu jie turėtų to nedaryti, jei kažkas neaišku kas
pasakys jiems, kad čia kažkas gyvena ar negyvena. Jeigu adresatas iš tikrųjų
rastas (toks adresas egzistuoja). Adresatas nerastas būtų:
- Jei adresas iš tikro neegzistuoja.
- Jei tai būtų siunčiamas registruotas ir gavėjas (naujo buto savininkas)
nepasirašytų, sakydamas, kad čia toks adresatas negyvena.

Protingiau būtų kreiptis į siuntėją, o ne į paštą.
Jei nenorima tuom užsiimti - į šiukšlių dėžę. Čia gi ne registruotas
paštas.. ir pašto dėžutės savininkas niekam nėra įsipareigojęs tą laišką
gauti.