Tema: Re: Reikia pasiulymo pavyzdzio
Autorius: neklausiu
Data: 2010-07-29 00:45:54
"Jornada Del Muerto" <agira@TRINTIgmx.co.uk> wrote in message
news:i2mhnk$fam$1@trimpas.omnitel.net...
> Ta prasme pasiulymas tam tikram it projekteliui vienai organizacijai,
> prase cia mane pateikti be visu kitu dokumentu, o tokio rasyti neteke.
Kai kurios kontoros nori pažiūrėti kaip tu valdysi tą savo projektą, kaip
kovosi su rizikomis ir pan. Manyčiau pakaks kokio projektų valdymo konspekto
kopijos. Gal tas turima omenyje.
Pvz.
Jornada Del Muerto naudoja savo projektų valdymo metodiką Muerto Pro, kuri
susideda iš x etapų:
Projekto rizikų valdymas
...Rizikos:
1. Alkoholio trūkumas
Šio tipo rizikos valdomos pasitelkiant pasaulyje pripažintą būdą - alkoholio
užsipirkimą projekto analizės stadijoje
2. Alkoholio padauginimas

na ir taip toliau.
Paskui jau rašai kiek valandų/LTL kiekvienas etapas galėtų trukti, pridedi
administracines išlaidas ir pan.
Žinoma, nepamiršk įtraukti punkto, kad už nieką neatsakai ir nė velnio nieko
nekeisi patvirtintame projekte be $$$
Dar gali pateikti savo klientų "sėkmės istorijas" ir kiek babkių jie sutaupė
pasinaudoję Jornada Del Muerto paslaugomis.