Tema: Re: Reikia pasiulymo pavyzdzio
Autorius: Renookas
Data: 2010-07-27 15:07:01
Siulome jums isigyti Microsoft Windows operacine sistema. Mes tikime kad
liksite suzaveti jos luztanciais langais, nesijausite saugiai del nuolatiniu
isilauzimu, programine sirangos nesuderinamumu, taciau busite laimingi ja
naudodami.
Sio produkto specifikacija:
1. 15 langu
2. vienas CD
3. Instrukcija nesuprantama lietuviu kalba
4. 2 valandos konsultaciju telefonu kuriuo neprisiskambinsit.

Gatantija: 12 menesiu

Kaina: 245 Lt

Apmokejimo salygos: per anstolius isiekosim

Jei siklis kokiu klausimu ar neaiskumu, susisiekite su mumis. Aciu

Jusu mylimas ir gerbiamas,

Bilas Geitsas