Tema: Re: Įmonės kenksmingumo klasė nustatomas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-07-27 16:36:06
Kad būtų galima nepriiminėti kitų atžvilgiu neigiamų sprendimų, idant kad tie "kiti" vėliau neimtų kaltinti dėl savo nesėkmių tik tavęs vieno.
Aš manau, kad jums klausimas visiems aiškus, ir jis yra kiek aukštesnio lygio - kaip anonimiškai pastatyti visus budulius į jų vietą.
Arba, kaip paliudyti apie vagystę prieš savo kiemo kaimyną, kad vėliau nereiktų paryčiais iš savo automobilio galinio langų šukių traukti apmusijusio butelio be jokių pirštų atspaudų.
Kada teisingumas egzistuos pats savaime, ar bent jau bendro konsensuso pagalba, o ne kiekvieno atskiro individo pastangomis (su didele tikimybe susilaukti keršto).