Tema: Re: Įmonės kenksmingumo klasė nustatomas
Autorius: Gintas
Data: 2010-07-27 14:38:35
klausimo papildymas

Nuo mano namo iki steigiamo autoserviso (projektavomo sąlygu išdavimo
lygmuo, nors servisas veikia jau 10 m) yra 50 m.
Pagal Sanitarinių apsaugos zonų ribų nustatymo ir režimo taisykles
autoserviso (kebulu remontas) zona yra 100 m.
Autoserviso savininkas ateina pas mane sutikimo, kad aš sutinku su
autoserviso buvimu kadangi jis pažeidžia minėtą zoną.
Aš žinoma nenoriu duoti tokio sutikimo, tuom užsitraukdamas nemalonę.
Nesuprantu vieno: įstatymas numato zonas bei draudžia jas pažeidinėti, bet
sprendimas pakabinamas ant tų pačių, kurių zonos pažeidžiamos, sugebėjimo
atsispirti
tiems kas tas zonas ir pažeidinėja. Jei įstatymas draudžia kurių velnių dar
eiti ir manęs prašyti leidimo, kuris nieko man naudingo neduoda o neša tik
žąlą.