Tema: Re: tesiant ginklu tema su VAD
Autorius: GRG
Data: 2010-07-23 13:46:08
Nu kad nieko mokyti as antra karta neketinau,zinodama baudu dydzius
pakartotinais atvejaus, tiesiog is sereikiskiu parko ejau link masinos kuri
buvo vokieciu gatveje, o pilies gatve beeinant pamaciau visa ta ivyki, ir
automatiskai apie mane radijo rysiu prasidejo snekos tarp vad liurbiu ir ju
zvilgsniai krypo tik I mane....... tad kas man draudzia tada istraukti is
kisenes fotika , ir eiti fotkintai tai kas man idomu........o jau sorry jei
jie sulaikineja, tai reikejo pagal visa programa "Ginklas", ir as ant zemes
su antrankiais ir priduotas zmoniskai I mentyna, o dabar kazkokie
apsistumdymai, ginklu iskritimai ant zemes, o kas butu jei tas ginklas
iskrites sautu rikosetuotu ir pataikytu I pilies gatve einanti lina
petkeviciu ar pjezo ? Tai ir tada cia pilstytumet , kad VAD profesionaliai
sudirbo ????