Tema: Re: tesiant ginklu tema su VAD
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-07-23 10:55:21
Andriau, man tik vienas klausimas - kodėl tu vis kitu pseudonimu į o.law konferenciją rašinėji?
Aj, visgi gal dar antras klausimas (nors esu įsitikinęs, kad pameluosi atsakydamas): Jeigu tavęs VAD karštakošiai nebūtų supakavę tada prie Kubiliaus - ar pasaulis būtų išvydęs dar kokią nors intriguojančią pamokėlę? T.y., internete pasirodytų nuotraukos, kur tavo skverne ginklas, o kitoje nuotraukoje - Kubilius už 15-20 metrų? Na, neišsisukinėk, prisipažink, kad norėjai dar biškį VAD berniukus suvartyti ir jiems gėdą padaryti, juk teisybė, ane? :)))