Tema: Re: draudimas - rizikos veiksniai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-07-22 23:07:09
Rizikos veiksniai - tai aplinkybes itakojancios imoka. T.y. sudarydamas
sutarti tu pateiki informacija apie objekta, kuri gali tureti tiek
teigiamos, tiek neigiamos itakos draudiminei rizikai. Kai pagal tavo
patiekta info, jei pateikei teisingai, siuos veiksnius galime pamirst.
Kadangi, tai aplinkybes, kurios tiketina draudiminiu laikotarpiu nesikeis
(mazai tiketina, kad butas staiga atsidurs treciame aukste), jos neaprasomos
sutarties dalyje del rizikos padidejimo / sumazejimo.  Nes kaip juos
traktuoja draudikas - jo reikalas ir tokios info jis neprivalo atskleisti ir
paprastai tai ganetinai rimta komercine paslaptis. Todel, jei draudiminiu
laikotarpiu sios aplinkybes ir pasikeis, jei sutartyje tiesiogiai nera to
numatyta, ismokos dydziui tai netures itakos. Aisku, vel atmetus protinga
draudziamo turto savininko elgesi. Jei ismontuosi signalizacija, o vietoj
sarvuotu duru pakabinsi uzuolaidele, draudikas turi teise truputi ir
piktintis mokedamas ismoka.